yanooshiiik, bkd to jest kod silnika po nim jest numer części ja mam AUM co do silnia jest to silnik na Pompowtryskach tzw PD z tego co pamietam to odpoczątku ale nie jestem pewien co do piezo to są one montowane tylko w rs
moze ktoś zmierzyć w 1,8T pobór pradu na postoju?
Zwiń
X
-
moze ktoś zmierzyć w 1,8T pobór pradu na postoju?
Jesli ktoś z Państwa byłby tak miły, miał chęć, miał jak i czym zmierzyć pobór pradu przez auto stojące, z wyłączonymi wszelkimi odbiornikami to byłbym wdzięczny.
O co mi chodzi?
Z mojego aku ucieka ponad 300mA. Pomiar dokonany po wyłączeniu silnika i wyłaczeniu odbiorników. Jesli by cały czas brał tyle prądu, to 60 A aku wyssałoby w tydzień do absolutnego zera, a tak nie jest. Po 3 dniach stania gęstość elektrolitu jest ta sama (pomiar dokonany powszechnie dotępnym aerometrem). Konsultowałem sprawę z qmatym elektrykiem i on twierdził, że niektóre fury nowoczesne biora prąd nawet przez kilkanaście minut BMW do pół godziny nawet i tak jest normalnie.
nie mam możliwości sparwdzenia tak długo poboru prądu do tego istnieje prawdopodobieństwo, że przy otwartej masce coś może "legalnie " ssać.
Chcę się przekonac, czy coś mi żre prąd czy jednak nie - zanim wstawię auto do elektryka i wydam kasę (może niepotrzebnie).
Będę wdzięczny za pomiar.
pozdro :szeroki_usmiech20v
-
-
zmierzyłem w swojej 1,9 tdi. Wykonałem kilka pomiarów bo były różne wskazania poboru prądu.
- wyłączone wszystkie odbiorniki (oczywiście oświetlenie wnętrza) przy otwartych drzwiach pobiera 500 mA
- po zamknięciu drzwi 500 mA i po ok. 30 s. (do tego czasu działa moduł komfortu) pobierany prąd zmniejszył się do 40 mA.
- zamknięte wszystkie drzwi i po odczekaniu ok. 30 s. w dalszym ciągu pobór 40 mA (tak pokazywał multimetr w ciągu 5 min. pomiaru)
- przy złaczonym alarmie w stanie czuwania i po odczekaniu ok. 10 s. prz dłuższym pomiarze pomiar prądu 50 mA.
Tak więc pobór pradu wynosił 40 mA.
Marian, sprawdż u siebie raz jeszcze czy inne urzadzenia nie pobierają prądu (może alarm lub radioodtwarzacz np. podtrzymanie pamięci) i wyjmij bezpieczniki z tych urządzeń i dokonaj pomiarów na zasadzie prób.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
W zeszłym tygodniu sprawdzałem u mnie.
I tak w samochodzie zamknietym i aktywnym alarmie+telefon na czuwaniu-270mA.
A gdy tylko telefon wyłaczyłem spadło do akceptowalnych 70mA.Oczywiscie cały czas przed wyjsciem z wozu telefon wyłączam,ale sprawdzałem z ciekawosci.Poprzedni aku po dwóch tyg. postoju nawet radia nie odpalił,kupiłemCentre-Future i smiga jak nalezy.Jaro
Komentarz
-
-
Wczoraj dokładne badania tematu zrobił zaznajomionu b. dobry elektryk samochodowy. Auto przez ok. 30 min bierze +/- 300mA na podrzymanie 2 przekaźników. Potem wszystko spada do zera. twierdzi, że tak może być normalnie, bo wiel nowoczesnych autek tak ma :szeroki_usmiech
Czyli - 1,8T ma jeżdzic a nie stać :wink:
a swoją droga to podejrzewałem, że tak będzie, bo przy poborze 300 mA by aku wysiadło po kilku dniach na amen, a tak nie było :P20v
Komentarz
-
-
bezduszny
-
Wartość prądu spoczynkowego dla samochodu z uzbrojonym alarmem nie powinien przekraczać 50 mA.
Przez ok. 2 minuty pozostaję włączony przekaźnik zasilające oświetlenia wnętrza samochodu i bagażnika.
Zestaw głośnomówiący powinien odłącząć ładowanie telefonu po wyjęciu klucza ze stacyjki.
Jeśli jest inaczej to poewnie jest podłączony do stałego zasilania.
Druga sprawa to odbiornik radiowy, który nie jest oryginalny i nieprawidłowo jest podłączony do zasilania.
Genaralnie pobór prądu powyżej 100mA będzie powodowało rozładowanie akumulatora po kilku dniach postoju.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
Komentarz